Gündem
Bakan Uraloğlu’ndan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk gemilerine ilişkin açıklama
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ettiklerini ve tüm Türk gemilerinin güvenli bir şekilde hareket ettiğini duyurdu. Bölgedeki üç Türk sahipli gemi ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmedi.
- 1 dakika okuma
- Ayşe Nur Demir / TRNETHABER Gündem Merkezi
TRNETHABER

Bakan Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ettiklerini belirtti.
Türk gemileri güvenli şekilde bölgeden ayrıldı
Yirmi altı Haziran iki bin yirmi altı itibarıyla bölgede bekleyen gemilerin tamamı emniyetle çıkış yaptı; toplam on beş gemi güvenli şekilde bölgeden ayrıldı.
Bölgedeki Türk personeli ve gemi durumu
- Bölgede üç Türk sahipli gemi ticari faaliyetlerini sürdürdüğü için ayrılış talep etmedi
- Bekleyen gemilerde doksan dokuz Türk personel bulunuyor
- Basra Körfezi’nden anlık ayrılma talebi olan herhangi bir gemi yok