Gündem
Bakan Uraloğlu: 15 gemi Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nden güvenle çıktı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki Türk gemilerinin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını açıkladı. 26 Haziran 2026 itibarıyla 15 gemi çıkış yaptı, 3 gemi ticari faaliyet devam ediyor.
- 1 dakika okuma
- Onur Tekin / TRNETHABER Gündem Merkezi
TRNETHABER

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki Türk gemilerinin güvenli şekilde bölgeden ayrıldığını açıkladı.
15 Gemi bölgeden çıktı
- Toplam 15 gemi emniyetle çıkış yaptı.
- 3 Türk sahilli gemi Körfez'de ticari faaliyet sürdürüyor.
- Bekleyen gemilerde 99 Türk personeli bulunuyor.
Süreç takibinde hassasiyet korunuyor
Bakan Uraloğlu, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, 'SÜRECİ HASSASİYETLE TAKİP ETMEYİ SÜRDÜRÜYORUZ' ifadesini kullandı.